پراید سفید
پشت چراغ قرمز چهار راه می ایستیم . ماشین کنار جدول است به طوری که اگر در ماشین را باز کنم می خورد به جدول .
پسر بچه ای 6-7 ساله با پدر و مادرش از کنار ماشین ما رد می شوند . پسرک به ماشین جلویی ما که یک پراید سفید رنگ است
نگاه می کند . با صدای بچه گانه ولی بلند به پدرش می گوید :"بابا پراید ماشین خوبیه ؟" پدرش گفت : برای چی این سوال رو کردی؟
_ من می تونم راه بیام . ولی خواهر کوچولوم که نمی تونه . ما ماشین نداشته باشیم تو باید اونو بغل کنی اونوقت خسته می شی .
پ.ن : این مطلب به هیچ وجه یک داستان نیست .
+ نوشته شده در شنبه سی ام مرداد ۱۳۸۹ ساعت 10:51 توسط طه مهاجر
|
بشر تا زماني که آرام در خانه نشسته منتظر حادثه است و وقتي درگير حادثه مي شود به دنبال آرامش خانه ...