پشت چراغ قرمز چهار راه می ایستیم . ماشین کنار جدول است به طوری که اگر در ماشین را باز کنم می خورد به جدول .

پسر بچه ای 6-7 ساله با پدر و مادرش از کنار ماشین ما رد می شوند . پسرک به ماشین جلویی ما که یک پراید سفید رنگ است

نگاه می کند . با صدای بچه گانه ولی بلند به پدرش می گوید :"بابا پراید ماشین خوبیه ؟" پدرش گفت : برای چی این سوال رو کردی؟

_ من می تونم راه بیام . ولی خواهر کوچولوم که نمی تونه . ما ماشین نداشته باشیم تو باید اونو بغل کنی اونوقت خسته می شی .

 

 

پ.ن : این مطلب به هیچ وجه یک داستان نیست .